tisdag 30 oktober 2012

Svart eller vitt

Vi har börjar kika på babysäng. Från början hade vi ju tänkt oss en leandervagga men nu har vi tänkt om efter goda råd från några vänner.

Vaggan kan ju bara användas i max 6 månader och tänk om bebis inte alls vill sova i en spjälsäng efter det?
Nä, det är nog bäst att börja med säng från början, även om jag verkligen älskar takvaggor.

J tycker inte att man ska ha en svart säng till ett barn men jag tror det blir jättefint, med vita lakan och en vit sänghimmel. Har hittat en jättefin säng på Ikea. Nu tycker jag att tiden kan gå lite fortare så jag kan få börja shoppa lite "riktiga" saker, även om det känns helt sjukt att handla till någon som man inte har träffat...

1 kommentar:

  1. Det där är ju verklighen en smaksak. Men jag skulle nog själv inte heller köpa en svart spjälsäng, tycker vit är snyggare. Men som sagt, smaksak. :)

    Vilken vecka är du i nu? Är själv i vecka 33 :)

    SvaraRadera