måndag 15 oktober 2012

Smile

Vi (läs JAG) har äntligen blivit lite klokare i barnvagnsdjungeln och jag tror vi (JAG) har "bestämt" vilken det blir, den finns ju inte ännu så vi får provköra först när den kommer in.
Brio Smile släpps i januari 2013 och jag tror den kommer passa vår lilla familj alldeles utmärkt, annars har jag en stark kandidat som andra val.

Lättkörd med svängbara framhjul, STOR varukorg, liten och lätt, och tydligen grym fjädring.
(Fjädringen är tydligen viktigt!)
Hoppas nu att den är lika bra som den verkar, tjejen på babyproffsen trodde att vi skulle bli helnöjda!

(bilder lånade från brio.se)

3 kommentarer:

  1. Ser toppen ut ju! Va skönt att ha hittat rätt! Jag fick min barnvagn av min pappa, hade jag inte fått hade jag nog nästan blivit stressad av alla val :S haha!!

    SvaraRadera
  2. Jag har ändrat mig nu... vill inte ha pappas vagn längre, den är skruttig!! Så nu står det mellan Brio Smile, Brio Happy, Teutonia, Mistral S, Teutonia BeYou! eller Teutonia cosmo. Brio Smile och Teutonia Mistral S är dock mina favoriter. Jag är bara orolig att det ska vara lång leveranstid på Brio smile eftersom den inte kommer förrän i januari. När var det du skulle ha din bebbe?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh, jag gillar verkligen teutonia cosmo men den är lite stum och har LITEN varukorg!

      Vi ska ha i mitten av april, Smile kommer in v 3 och de lovade att vi skulle få den på några veckor max på Babyproffsen.

      Så vi sätter allt vårt hopp till Smile för den verkar så jäkla bra!!!

      Radera