tisdag 30 oktober 2012

Natt

Inatt är sista natten jag jobbar. Redan på torsdag väntar nya äventyr och det ska bli så otroligt skönt.
Men jag antar att sista natten kommer bli lång, oändligt lång.

Imorn eftermiddag beger jag, J och lillasyster oss ner till Ullared för lite kvällshopping.

Det blir mest sondera terrängen då det gäller babysaker, tycker det är på tok för tidigt att köpa saker redan.

Nåja, kläder får man köpa, fast det får man alltid. Men det gör jag absolut inte i Ullared.

Jag är väldigt kräsen, väljer helst märken framför billigt och vill verkligen att saker och ting ska ha 'stil'.
Kanske bör jag omprioritera det nu när liten är på väg?

Nåja, kika ska vi göra iaf. Då jag inte är så förtjust i 'laban', 'barbapapa' osv så hoppas jag att dem har andra fina barnsaker. Med stil :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar