onsdag 10 oktober 2012

Kläder

Hur hittar jag snygga kläder som funkar i detta tillstånd utan att jag tappar bort mig själv och min stil?

Jag gillar märken som Odd Molly, Nolita, One teaspoon, Malene Birger osv. Odd Mollys tunikor och liknande lär ju funka ett tag till men sen då?

Jag var och kikade lite på stan idag, mammakläder verkar ju vara en katastrof. Visst fanns det några söta toppar och liknande men det var ett skralt utbud. Iallafall här i Kungsbacka.

Vad ska jag göra, jag vill ju självklart ha fina kläder men vill inte lägga ner en förmögenhet på kläder jag ska ha en 'kort period' i mitt liv.

De plagg jag fick med mig hem idag var några längre linnen/toppar som funkar med en kofta eller så.

Men var finns det snygga mammakläder?

Jag ska till Göteborg imorn, hoppas utbudet är bättre där!

3 kommentarer:

  1. Alla mina kläder har jag hittat på H&M, tycker att dom har fina mammakläder. Kanske inte oddmolly stil, men om man letar lite så kan man hitta en hel del bra på H&M faktiskt :)

    Annars gillar jag asos.com deras mammakläder :)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för tipset, jag ska in och nosa på H&M i Göteborg imorn.
    Utbudet här i Kungsbacka bestod av HEMSKA plagg.

    Jag visste inte om att asos hade mammakläder, får kika där med.

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för tipset, jag ska in och nosa på H&M i Göteborg imorn.
    Utbudet här i Kungsbacka bestod av HEMSKA plagg.

    Jag visste inte om att asos hade mammakläder, får kika där med.

    SvaraRadera