måndag 22 oktober 2012

Ful och Fel

Har aldrig i hela mitt liv känt mig så ful som nu. Det här med att 'stråla' under graviditeten stämmer verkligen inte på mig.

Ingenting stämmer, håret ser förjävligt ut, hyn är finnig (har aldrig haft en finne förut) och jag känner mig plufsig och fet.

Min garderob strejkar och ingenting passar.

Att jag inte kan träna pga ryggproblemen gör saken ännu värre.

Jag är verkligen inte en gnällig person men just nu känns det inget bra.
Jag är sååå tacksam för att vi ska ha barn och jag försöker njuta men det är så svårt!

Jag fasar för hur jag kommer känna om några månader...

2 kommentarer:

  1. Sv: Åh, vad roligt. Jag skulle vilja åka dit igen. Haha :) Nja, jag tyckte det var rätt dåligt. De fina man hittade va min storlek slut i. Bara xxl kvar typ. Sen stressade jag visserligen bara igenom för vi var så hungriga ;) Jag gillar figurnära, och dom hade mycket pösigt. Så jag köpte bara min mama-munktröja. :)

    SvaraRadera
  2. Tycker du har strålat på dom bilderna som du har lagt upp ii bloggen hittills om dt nu får dig att känna dig bättre :) Jag kan tillägga att jag också är finnig. Har finnar längs båda käklinjerna alltså på båda sidorna av ansiktet nu, det brukar jag inte ha. Det brukar bara vara en sida i taget, jag hatar när min "finsida" som jag gillar att fota från har finnar... BLÄÄÄ!!

    SvaraRadera