söndag 7 oktober 2012

Foglossning?

Ja, jag får allt veta att jag lever och den lilla gör sig påmind trots att h*n är så liten.

Smärtan i magen har förflyttat sig över höfterna/ryggen och jag får otroligt ont när jag står/går längre stunder. Det känns som att mitt bäckenben håller på att slitas sönder. Självklart blir jag rädd när det känns såhär men en kollega till mig sa att det låter som foglossning.

Vad? Foglossning. Såhär tidigt.
Jag ska kontakta BM det första jag gör imorn för för det här är olidligt.

Träna och promenera är inte att tänka på då det hugger till som knivar i ryggen men jag ska ändå försöka åka ut i skogen en stund med Tindra så hon får springa av sig.

Så just nu känns det bara som att jag sitter och jäser och blir större, men det är så gosigt med lilla magen.

Och jag klagar inte, det får göra hur ont som helst, bara lilla bebis mår bra.

På bilden är jag fortfarande ovetande om lilla pyret men mådde så dåligt så dåligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar