onsdag 27 mars 2013

I väntans tider

Jag är ju inte känd för att ha speciellt bra tålamod. Jag visste att jag skulle komma till en punkt då jag bara vill ha ut ungen, och jag visste att detta skulle hända ungefär en månad innan alla andra kommit dit.

Jag har bråttom genom livet och om lilla pyret i magen är lik sin mamma så kommer hon tidigare än beräknat.
Det värsta är att det potentiellt skulle kunna dröja ända tills maj innan hon kommer, visserligen 1:a maj, men ändå. Jag kommer inte stå ut så länge, jag är så nyfiken på vem som bor därinne.

Det hade varit bra om du kom ut nu i helgen, pappa är ledig och lika redo som mamma.
Väskan är packad och mamma och pappa har hunnit fixa allt som dem skulle.
Så, sisådär lördag-söndag är du mer än välkommen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar