torsdag 28 februari 2013

Vilken natt!!!

Har haft en mycket jobbig natt. Vaknade vid 00:50 av en skarp smärta i magen följt av molvärk i rygg och mage. Sedan höll det på så, resten av natten.

Onda förvärkar som kom regelbundet tillsammans med molvärken fick mig nästan till tårar.

Många tankar snurrade i huvudet medan jag vankade fram och tillbaka här i huset. Vid 3-snåret var det så olidligt att jag väckte J. 2 panodil, och uppstöttad av en kudde kunde jag vid 7-snåret äntligen slumra till en stund innan det var dags för läkarbesök.

Har nu på förmiddagen varit hos barnmorskan och läkaren. Bebis ligger med huvudet ner men verkar iallafall vilja stanna ett tag till.
Vissa prover var dock inte så bra så nu är det vila som gäller. Ska tillbaka imorn för att lämna några fler prover.
Blev tillsagd på skarpen att nu är det bara vila som gäller.

Fortsätter förvärkarna eller blir kraftigare så ska vi ner till Varberg.
Likaså om jag själv börjar bli sämre då mitt blodtryck var högt och det kan vara havandeskapsförgiftning. Hjälp!

Goa J kommer snart hem och tar hand om mig och imorn har vi en ledig dag tillsammans.

Nu blir det mys i soffan med den här gosan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar